Latest

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg działań prowadzących do osiągnięcia przez stronę  www jak najwyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania na dane interesujące nas hasło w wyszukiwarce internetowej. Na dzień dzisiejszy 90% polskiego rynku wyszukiwarek internetowych należy do google. Pozycjonowanie w innych wyszukiwarkach nie ma więc sensu.

 

Pozycjonowanie wymaga na dzień dzisiejszy ciągłej, żmudnej pracy nad witryną i niestety inwestycji. Dlatego w pozycjonowaniu kierujemy się indywidualnym podejściem do każdej witryny. Opieramy się na podstawowym założeniu google - naturalność wyników. Działania związane z pozycjonowaniem wiążemy z innymi metodami marketingu internetowego.

poufnosc

Gwarancja poufności. Jako jedna z nielicznych firm w tej branży trzymamy się tej zasady.  Nie umieszczamy linka informującego o pozycjonowaniu na Twojej stronie. Nie piszemy też o niej w naszych referencjach. Po co Twoja konkurencja, a zwłaszcza Google ma wiedzieć, że się pozycjonujesz?   Co prawda pozycjonujemy strony w bezpieczny sposób, jednak jest to mimo wszystko manipulacja wynikami wyszukiwarki. A główną zasadą Google jest naturalność wyników.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie uogólniając oparte jest na systematycznym pozyskiwaniu linków do witryny oraz na optymalizacji strony pod kątem budowy oraz treści.


Zdobywanie linków jest procesem ciągłym. Trzeba go robić praktycznie cały czas, systematycznie. Ważne by linków przybywało i by były wśród nich również linki dobrej jakości. Tylko takie dają możliwość osiągnięcia wysokiej pozycji na trudniejsze, a więc bardziej popularne frazy.


Oczywiście można jednorazowo podbić witrynę w wynikach wyszukiwania. Daje to krótkotrwały efekt, który może się utrzymać przez kilka miesięcy lub nawet tylko przez miesiąc. Dużo zależy od działań konkurencji, która przecież też się pozycjonuje oraz od Googla, które często zmienia reguły gry.

Metodyka działania

Linkiem dobrej jakości jest link ze strony o podobnej lub tej samej tematyce. Takie strony nazywamy zapleczem tematycznym. Jeden link z takiej strony zaplecza bywa mocniejszy niż setka linków z stron o innej tematyce. Przy stronach hobbistycznych zdobywanie wartościowych linków nie jest problemem, ale witryny firmowe mają z tym niemały kłopot. Polska to niestety nie USA. Trudno znaleźć konkurencyjną firmę, która umieści na swojej witrynie linka do naszego serwisu.


Z powyższych powodów pozycjonowanie opieramy  głównie na budowie solidnego zaplecza tematycznego dla witryny. Zaplecze, a przynajmniej znaczna jego część może być dodatkowym, poza witryną główną źródłem dochodu i pozyskiwania klientów. Tworzy też markę firmy w internecie. Mogą to być blogi tematyczne, katalogi produktów, forum czy dodatkowe, mniejsze strony firmowe lub poświęcone wybranemu produktowi. Wraz z upływem czasu zaplecze nabiera mocy i jest coraz bardziej wartościowe.


Nie jest to oczywiście jedyny element pozycjonowania, ale kluczowy w naszych działaniach. Jak do tej pory nie poddawał się zmianom algorytmu, gdyż odwołuje się do jego podstaw.

Zaplecze tematyczne

Strony zaplecza też trzeba pozycjonować. Nie tak silnie jak główną witrynę, ale jednak. Najlepiej jeśli domeny na których stawiamy takie zaplecze mają swoja historię w internecie i jakieś linki do nich już biegną. Często udaje się   kupić takie domeny nie odnowione przez właściciela w wyspecjalizowanych do tego celu serwisach np. w dropped.pl . Przy nowych domenach proces pozycjonowania się wydłuża. Zaplecze jest jak wino. Im starsze , tym lepsze.

 

Zaplecze tworzymy na własność klienta. W przypadku rozwiązania umowy Państwa strona nie spada raptownie w wynikach. Nie odpinamy  linków, a te które są najwartościowsze znajdują się w Państwa posiadaniu. Trzeba oczywiście co roku ponieść koszt utrzymania w postaci hostingu (najlepiej SEO hosting z różnymi IP) oraz przedłużenia domen i liczyć się z tym, że bez dalszej pracy efekt nie będzie trwał wiecznie.

Skontaktuj się z nami

tel. 880 783 610,
mail: biuro@hesper.pl