Kolejność współpracy
Kolejność współpracy to:
- podpisanie umowy (dla przyspieszenia prac zazwyczaj wymieniamy się skanem z klientem),
- wpłata zaliczki na podstawie faktury proforma,
- ustalenie preferencji i gustów klienta odnośnie realizacji,
- okreśłenie koncepcji marketingowej,
- wykonanie do trzech projektów graficznych w formie jpg,
- naniesienie uwag klienta na wybrany projekt graficzny,
- akceptacja projektu graficznego,
- zakodowanie projektu graficznego do templatki lub szablonu współpracującego z silnikiem strony,
- instalacja i konfiguracja systemu CMS lub sklepu online wraz z dodatkami na serwerze testowym ,
- akceptacja funkcjonalności strony,
- przygotowanie treści na stronę (opcjonalnie)
- akceptacja treści (opcjonalnie)
- uzupełnienie treścią (demo lub pełna zawartoscią)
- akceptacja finalna
- rozliczenie finalne na podstawie faktury VAT,
- przeniesienie serwisu na serwer Zleceniodawcy i przekazanie serwisu do użytkowania.
Elementy pogrubione wymagają Twojej reakcji . W tych miejscach potrzebujemy potwierdzenia mailowego czy jest OK i możemy przejść do następnego etapu czy też mamy wprowadzać poprawki. W przypadku przesłania nam zmian po potwierdzonej akceptacji danego etapu traktujemy je nie jako poprawki, ale płatne przeróbki! Każdy z tych etapów bowiem rzutuje na następne. Przykładowo po to uzgadniamy z tobą projekt graficzny aby wdrożyć go raz a porządnie. Gdy musimy do niego wracać po zakodowaniu grafiki do szablonu są to nie tylko dodatkowe godziny pracy przy grafice, ale też przy kodowaniu, a często wymaga dodatkowych przeróbek przy modułach i komponentach strony oraz zmiany wprowadzonych do nich treści..